pondělí 14. ledna 2013

A je to tady! Match!

Byl páteční večer a já si říkala, jak dlouho se to už se mnou táhne v matching. Vzpomínala jsem, jak jsem se na celý ten proces těšila, četla au pair blogy, po schválení agenturou pořád koukala na email a taky jak mě to po tom Holandsku celkem přešlo. Do USA jsem pořád moc chtěla, jen už jsem byla unavená čekáním a otázky mnohých, jestli si nechci raději podat přihlášku na VŠ, kdyby to nevyšlo, mi taky na náladě zrovna nepřidávaly a já nad tím začala vážně uvažovat. Tak jsem tak rozjímala a říkám si kouknu na mail..



a tam email od agentury, že mám na profilu novou rodinu a hned se mi líbila kombinace a věk dětí: Holka 9 a dvojčata holka a kluk 6. Nejideálněji jsem chtěla holčičky a nebo holky a  max.1 kluka, takže to vyšlo :).
Hned jsem se šla kouknout na jejich profil. Jak jsem viděla, že jsou ze San Francisca, tak jsem si jen říkala, jestli si ze mě dělají srandu (moje vysněné destinace byly NYC a Cali). Začala jsem číst informace o rodině a neskutečně se mi líbili, máme stejné nebo podobné zájmy s malými, schedule celkem pravidelný tak, jak jsem vždycky chtěla, nějaké laundry, uklidit playroom, nic hrozného, auto i ve volnu etc.
Říkala jsem si, že to musí být už oni :). Pak jsem ale narazila na větu, že chtějí au pair až srpen/září a mě málem trefil šlak. Byla jsem tak neskutečně nas*aná, že se to nedá ani popsat. Čekat tak dlouho jsem rozhodně nemohla. Pak koukám na email a tam ve spamu mail od HM, že si myslí, že bych se hodila k jejich rodině a byla by ráda, kdybych si o nich přečetla info, které mi posílá v mailu a dala jí vědět, jestli mám zájem s nimi mluvit.. Hlavně v něm taky stálo, že info na profilu agentury je staré a že chtějí au pair už od února!! V ten okamžik se u mě zklamání proměnilo v neuvěřitelnou radost. Nové informace se až tak moc nelišily.. alespoň ne v tom zásadním. V průběhu posledních 6 let měly už 4 au pair, což taky znělo fajn. HM taky do mailu přiložila odkazy na fotky, abych se mohla podívat, kde bydlí a kam jezdí. Odepsala jsem jí, že mám zájem etc. a domluvily jsme se na skype na sobotní večer.
Musím říct, že všechny maily psala tak moc hezky, žádné takové strohé a formální jako některé rodiny předtím, hodně se rozepisovala.

1. Skype
Ten mi jen potvrdil to, co už jsem věděla. Že pokud tahle ta rodina není ta the right one tak potom už asi žádná. Mluvili jsme o všem možném. Teda HM hlavně mluvila, byla šíleně talkative. Ne že bych neměla co říct, ale ona se nezastavila ani na chvíli a já jí vyloženě musela skákat do řeči, až mi bylo trapně :D. Postupně se před webkou ukázala celá rodina, děti i HD.. HM mi je představovala a pořád mluvila :D. Když jsem se dostala ke slovu já, tak jsem se snažila toho říct co nejvíce a udržet si slovo delší dobu :D. Taky mluvila o tom, že mají hodně zkušeností s au pair, např. že slyšela od některých, že rodiny od nich čekají, že budou jen pracovat a některé zase, že au pair nezahrnují do rodinných aktivit, i když by au pair samotné třeba chtěly někdy. Říkala, že oni se vždycky ptají au pair, jestli se chce přidat a je to jen její rozhodnutí, že se snaží, aby víkendy měla au pair, pokud to jde, off, aby si taky mohla trochu užít město, poznávat nové lidi etc. Narovinu mi taky řekla, že děti někdy zlobí, ale které děti ne.. S tím člověk počítá, že si u nich bude muset vybudovat nějakou autoritu.
Než jsme se rozloučili, protože už museli jít, nabídla mi skype na druhý den, ve stejný čas a já souhlasila.
Ze skypu jsem měla super pocit, nasadila jsem pozitivní myšlení a říkala si, že tam k nim prostě pojedu :D. Sice jsem se bála zklamání, ale snažila jsem se na to nemyslet. Ani jsem se nestihla zeptat, kolik měli adeptek.. HM mi říkala, že je pro ně důležité, aby au pair měla zkušenost s učením dětí nebo daycare tak jsem si říkala, že snad takových děvčat moc není :D.

2. Skype

S dětmi jsem už mluvila více sama. Přinesly mi ukázat některé svoje hračky a říkaly, že by mi všechno ukázaly a nejstarší dokonce, že mě vezme sebou do školy :D. Pak mi HM řekla, že by byli rádi, abych se stala jejich novou au pair a ať si to rozmyslím a dám jim vědět. Mezitím co mi to říkala, tak jsem nemohla uvěřit tomu, že se to vážně děje :)). Mladší Margaret se jí zeptala, jestli forever :D.
Řekla jsem jí, že už jí můžu odpovědět hned a že bych byla ráda jejich novou au pair tak se všichni radovali :D. Že prý mám začít balit a že mě budou čekat za měsíc na letišti s balónkami :D.
Ještě jsme chvíli mluvili. Říkali, že budeme v kontaktu přes mail a v úterý nebo někdy bychom mohli mít skype. Rozloučili jsme se a já jsem byla v transu :D nevěřím tomu ještě teďka.
Budu se stěhovat do San Francisca!! :))))))))

HM mi říkala, že zavolá do agentury v pondělí a já se už těším, až mi přijde email s oficiálním matchem :)).


3 komentáře:

  1. ani nevíš, jak strašně ti to přeju! =o) po Holandsku si to zasloužíš! ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Jsi hodná! :)) doufám, že už to bude ok všechno :)

      Vymazat
    2. vždyť nemáš vůbec zač! určitě bude ;o)

      Vymazat