sobota 2. listopadu 2013

Kemping u Lake Tahoe

Minule jsem zmiňovala, že nám vláda zavřela všechny národní parky takže nakonec se musely zrušit oba road tripy a ještě se i zrušil float week takže žádní námořníci v SF nebyli. Druhý road trip se zrušil úplně, místo toho prvního jsme jely s holkami kempovat. To jsme si teda daly.. Ale nee bylo to super. Akorát jsme nějak nekoukly na počasí. Já samozřejmě taky ne, místo toho jsem napsala kámošce a ta si myslela, že bude teplo..


Naštěstí jsem si na noc vzala teplé oblečení, ale stejně nic moc :D. Vyjely jsme teda z města, cestou jsme se stavily nakoupit věci na večeři a nějaké uhlíky na rozdělání ohně. Když jsme dojeli do kempu tak už se stmívalo a my začaly hledat místečko, kde se zaparkujem.. Byly tam takové kládami oddělené místa. Vždycky dost místa na auto, stan a v každé té ,,jednotce" byl gril a ohniště. Nejprv jsme vybraly jedno místo a už jsme tam jakože vjížděly a najednou řidička zabrzdila my všechny zděšeně vykřikly ,,děti", které byly hned vedle ve stanu, tak jsme zas vycouvaly a jely dál, chtěly jsme mít od dětí klid :D. Tímhle stylem jsme to objely celé. Si ti lidi museli myslet, že jsme střelené.. nakonec jsme stejně zakotvily blízko toho původního místa, protože bylo stejně nejlepší..





Postavil se stan, bylo nás sice 5, ale všechny jsme se tam v pohodě nasáčkovaly. Navíc jsme i chtěly, protože jsme zjistily, že v noci bude mrznout a budou až -4°C :D hmm no na zem jsme si daly yoga mats a na to ještě deky a na to spacáky. Já měla půjčený spacák od host dad, nějaký kvalitní :D. Opekly se párky, něco se popilo, udělaly jsme si pravé americké smores :)) a něco se popilo, popovídalo a spaní jsme teda odkládaly :D. Nakonec jsme uklidily všechno jídlo, aby to nepřilákalo medvědy a šly jsme pomalu spát. J8 měla na sobě leginy, na těch hrubé tepláky, teplé ponožky, tílko, tričko, svetr a termobundu :D plus ten spacák, ale stejně mi byla tak ku*evsky zima. V noci jsem skoro nespala, pořád jsem se budila, ráno jsem vstala tak jsem byla celá rozlámaná, všechny svaly ztuhlé.. No uměly jsme se vybrat počasí :D.
Ráno jsme se spakovaly a stavily se na teplou snídani a na kávičku. Pak jsme jezdily různě kolem jezera a zastavovaly na turistických vyhlídkách. Párkrát jsme si daly i menší hike, bylo to super..





Hejno lososů



















Takhle jsme mrzly :D


Nakonec to bylo super, byl to každopádně super zážitek a vlastně můj první kemping v životě :D. Projížděly jsme i kousek od Nevadských hranic tak jsme se zastavily vyfotit cedule :)


1 komentář: