pátek 30. května 2014

What happens in Vegas..

Nespočetněkrát jsem slyšela crazy story kamarádek a známých z Vegas a nemohla jsem se dočkat, až tam pojedu taky. Město plné zábavy, kasín, klubů s nejlepšími světovými DJ's, strip klubů,
bazénových párty, koncertů, představení, výstav a hotelů, které jen tak někde jinde neuvidíte. Každý si tam najde to svoje. Někdo tam jede na koncert, někdo na show, někdo gamblit do kasína. Spousta lidí tam byla kvůli rozlučkám se svobodou, spousta lidí slavila narozeniny a my tam jely s holkami jen tak zkusit si jak vypadá ta pravá pařba ve Vegas.




Letěla jsem ze SF sama. Miluju Virgin Airlines. Pokud jste neviděli jejich safety video, tak si to určitě vygooglujte. Nemá to chybu! Vždycky to všechny rozesměje :). Už z letadla před přistáním jsem viděla hotely a taky ,,naši pyramidu". Každý hotel ve Vegas je postaven v jiném stylu, viz fotky. My jsme měly zabookovaný pokoj v hotelu Luxor. Jak jsem řekla: protože Mia XYZová musí spát v pyramidě :D. Většina těch známých hotelů a klubů je na ulici, která se jmenuje Strip. Takže tady běžně uslyšíte ,,Byli jsme (ubytováni) na Stripu", pokud někdo bude mluvit o Vegas.

Náš hotel

Bazén za hotelem, foceno z pokoje
Uvnitř hotelu

Ve Vegas na letišti jsem počkala na holky, které letěly až z Bostonu. Už na letišti byly hrací automaty, což mi přišlo docela vtipné. Holky jsem viděla poprvé po pár měsících od doby, kdy jsem je naposled byla navštívit v Bostonu. Bylo fajn se zase vidět :), i když se znovu uvidíme za bůhvíjak dlouho a nebo jestli vůbec, což je tady na tom to nejtěžší. Lidí přichází a lidi odchází. Každý si hledá to svoje, kde mu bude nejlíp. Pořád je tady ale aspoň Skype a Facebook a člověk může být s těmi blízkými v kontaktu, i když i to je občas těžké. Sama kolikrát nemám čas a když už ho mám tak nemůžu po ostatních chtít, aby všeho nechali, jen aby mohli se mnou mluvit, protože mně se to zrovna hodí. Takhle to nefunguje. Třeba s T. jsme si, myslím, dost sedly. Je to takový ten typ člověka, s kterým můžu probrat všechno. ... (Na tohle navážu v dalším článku). A píšeme si hodně, někdy jsme si i volaly, když byla ještě v USA a bylo to fajn svěřit se člověku, který procházel tím samým co já a více to chápal.. Jenže každému au pair rok jednou skončí a jede domů a pak je komunikace zase o něco složitější.

Do hotelu jsme si vzaly taxík společně, ubytovaly se a šly prozkoumat hotel, bazén a okolí. První den byl spíš relaxační. Byl čtvrtek a nemůžu říct, že všude bylo mrtvo, ale nebylo to to pravé ořechové. Navíc jsme byly celkem unavené, holky z letu a já jsem se moc nevyspala. Ráno před odletem jsem ještě pracovala od 7 rána jako vždycky s tím, že jsem se ještě předtím balila, umyla si vlasy, makeup.. Šla jsem spát pozdě a asi v 5 ráno vstávala. Večer jsme zůstaly jen u nás v hotelu, daly si drink a šly spát celkem brzy.

Když kouknete na ty svislé stěny, tam, kde jsou světýlka, byly chodby a dveře do pokojů. Já tohle fotila taky z takové chodby

Výhled od bazénu


Jiný hotel, postaven ve stylu ,,hradu"

Sfinga před našim hotelem




Hotel ve stylu ,,NYC" i s funkční horskou dráhou, na které jsme byly
 Záběry té horské dráhy jsou průběžně na více fotkách.

Hakkasan





Ve stylu ,,Monte Carlo"






Eiffelovka u hotelu ve francouzském stylu

Hotel ve stylu ,,Hollywood"



Uvnitř našeho hotelu


Naše horská dráha a Socha Svobody again

V pátek jsme měly na programu Wet Republic pool party a večer Avicii. Wet Republic byla u bazénu v MGM hotelu, který od nás nebyl tak daleko takže jsme se tam jednoduše prošly. Byla jsem trochu naštvaná, protože u vstupu mi řekli, že nesmím mít u sebe větší kabelku a musím ji nechat v šatně, za kterou se platilo asi 10 dolarů. Prošly jsme kontrolou, nečekala jsem to až takové přísné. U bazénu to byla pecka. Voda byla asi pod prsa. Část bazénu byla hodně mělká (pod kolena), že si člověk mohl prostě lehnout nebo sednout do vody a odpočívat. Skvělá hudba, pařák, předražené pití, všichni v plavkách a jeli si to svoje. Už v našem hotelu u bazénu den předtím jsme si dali special drink ve speciální láhvi (water bottle) za $21, což je tady hodně dobrá cena (v SF jen panák vodky vyjde na $10 nebo víc). Vypadalo to jako asi litrový uzavíratelný kelímek s dírou na brčko. Dala jsem si to samé na Wet Republic. Počítala jsem, že to bude stát cca tolik co u nás v hotelu, možná o něco víc. Nikde neměli ceny, já si to objednala bez zeptání a pak to se mnou málem seklo, když týpek chtěl po mně $55. Nicméně, sedět tam celý den bez toho abych si něco dala, by nešlo takže jsem si řekla whatever, jsem na dovolené.




V klubech, na pool parties apod. ve velkých městech v USA si málokdy sednete. Většinou mají omezené množství stolů a když už ty stoly mají tak to je jen pro (jak my bychom řekli) VIP. Každý ten stůl se totiž musí předplatit s tím, že už je i alkohol v ceně. Pro normálního člověka jako jsem já to jsou nehorázné částky, kolikrát v řádce tisíců dolarů. Ano, čtete dobře. U bazénu mají většinou ty stoly ve stanech - kabánách, které jsou zepředu otevřené. Těm, kdo si je zaplatí, dávají otevřený přístup k zábavě, ale i stín, alkohol a někdy i občerstvení. Nás do takové kabány pozvali k sobě nějací Kanaďané. Slavili tam rozlučku se svobodou. Bylo jich tam u bazénu asi 50 a měli ty stany zaplacené dva. Jeden prý vyšel na nějakých $7 000. Pohoda ne :D. Když se to rozpočítá na tolik lidí, tak možná proč ne.. Ale pro nás Čechy, zvyklé na nízké příjmy a nízké výdaje (v porovnáni s americkými), jsou tyhle sumy kolikrát nepředstavitelné. Byli jsme tam s nimi pěkně dlouho, povídali si, seznamovali se s každým, bylo jich tam fakt hodně :D. Jeden byl celkem fajn, povídali jsme si. Já jsem se mu taky líbila a pak asi po hodince mi říká, jestli bych si nedala koks. Úplně v pohodě, jako by to nic nebylo :D. Já se teda sebrala a udělala pápá, s takovými lidmi se bavit nepotřebuji. Holky pak se přemístily do jiné kabány za jinými Kanaďany a já si šla na hotel zdřímnout. Byla jsem KO.

Večer jsme jely na Avicii do klubu XS v hotelu Wynn. Hotel luxusní, klub luxusní, ale já jsem umírala. Celý den u bazénu na sluníčku a vypitý jeden litr Piňa Colady.. Nebyla jsem opilá, ale byla jsem kantare, totálně vyčerpaná. Ani nap nepomohl. V klubu, jak jsem řekla, nikde se nedalo sednout, pokud jste si nezaplatili za stůl, hodiny na vysokých podpatcích, nějaký alkohol, vedro a později mačkanice mezi stovkami lidí = příšerná kombinace. Předtím cestou do hotelu jsme s holkami vtipkovaly, že musíme najít nějaké piloty. Proč piloty? Nad Stripem totiž byly vyhlídkové lety helikoptérou, tak jsme jokovaly, že by to bylo super.. Vešly jsme dovnitř a první chlapi, kteři se s námi dali do řeči, byli ze Švédska. Ptaly jsme se: ,,A co tady děláte?".. ,,My jsme piloti." S holkami jsme se začly smát a oni chudáci asi nechápali, co je na tom tak vtipného :).

Ve Wynnu


XS Club - bez filtru

Nepila jsem moc vody, tam jsem si dala samozřejmě drink, venku bylo vážně hodně teplo a mně začalo být mdlo. Nebylo to z alkoholu, ale takové to z vyčerpání, málo vody, tepla.. Musím se ale pochválit, jak jsem byla zodpovědná :D. Stáli jsme a povídali jsme si s nějakými Brity, když to na mě přišlo a říkala jsem T., že asi omdlím, že potřebuju vodu. Tak mi říkala až si sundám boty, uvolním se trochu. Tak jsem si je sundala, stála jsem a říkám ji ,,T., to už je ono," v čemž jsem začala padat směrem k ní :D. V tu chvíli to vtipné nebylo, ale pak jsme se ráno nad tím zasmály, jak jsem ji hezky upozornila :D. Hlavně neomdlela jsem do bezvědomí. Došly jsme k baru, já si dala vodu a bylo mi líp. Bylo po půlnoci a Avicii pořád nehrál. Byl tam před ním jiný DJ, Avicii tam byl, ale trvalo to, než to převzal. Jedna věc mi nejde do hlavy.. Ke konci se tam už ani nedalo hnout. Já si zašla na záchod, holky se zatím dostaly dopředu úplně k DJovi a ve chvíli, kdy já jsem chtěla jít za nimi, jsem se tam už neprocpala. Bylo tam tolik lidí, že jsem byla ráda, když jsem po 5 minutách popošla pár metrů. Vážně šílené. Jak by řekla má HM - it was so frustrating. Musela jsem jít ven. To mi taky zabralo asi hodinu. Holkám pak trvalo přes další hodinu, než se vůbec dostaly přes ty davy lidí od DJ k východu. Nechápu, jak si tam můžou dovolit pustit tolik lidí. Chápu, že chtějí vydělat na tom co nejvíc, ale říkám si.. Co kdyby vypukl požár nebo se někomu něco stalo, tak se tam všichni udupou a ke člověku se tam nikdo nedostane.

V sobotu jsme to vzaly zlehka. Přes den jsme už nešly na pool party. Prošly jsme se po městě. Zašly si na horskou dráhu, což nás pořádně probudilo! Byly jsme trochu unavené a ten adrenalin nás teda pěkně nakopl. Šly jsme na pravý americký roller coaster. A už asi nikdy teda :D jet hlavou dolů a nebo totálně nakloněná na stranu - never ever :D. Chtěla jsem si to vždycky zkusit, ale jednou teda myslím stačilo :D.

Naše horská dráha v celé kráse





Ta čárka mezi zlatými hotely je vzlétající letadlo




Tady je zachycena ta část na horské dráze, kde je člověk vzhůru nohama :D
Na fotkách se opakují hotely, které byly blízko nás. Ve Vegas je spousta dalších tématických hotelů, které jsou podél několik km dlouhého Stripu. Bohužel my vždycky došly jen k těm pár okolo nás. Nezdá se to ale ty hotely jsou obrovské - i 15 minut cesty zkrz jeden hotel z jedné strany na druhou, stejně tak jako vzdálenosti mezi nimi nejsou zrovna nejkratší, i když se zdají vzhledem k jejich velikosti. Třeba příště budu ubytovaná v jiné části Stripu a budu mít příležitost zase prozkoumat další hotely. Chtěla jsem tady nahrát i nějaká videa, ale nejde mi to :(.

Pokoupily jsme nějaké suvenýry a šly na pár hodin k bazénu se opalovat. Pak jsme si šly dát včas napík (nap = zdřímnout si) před velkým večerem/nocí. Tentokrát nás čekal Hardwell v Hakkasanu (jeden z nej klubů ve Vegas) v hotelu MGM. Došly jsme do MGM a měly jsme ještě chvíli čas, tak jsme se stavily v baru poblíž klubu. Vejdeme dovnitř a tam u baru koho nevidíme - feťáka - tak jsme přezdívali toho týpka, kdo mi nabízel xy. Prošly jsme, sedly si, objednaly. Za ním pak přišel ještě jeho kamarád - přezdívaný ,,hasič" - to si asi odvodíte :D. Došli za námi, nejprv feťák.. Trochu trapně hrál, že si nás nepamatuje, pak si záhadně vzpomněl. Já ho celou dobu ignorovala, hasič si k nám přisedl. Holky si s nimi chvíli povídali, já prohodila pár arogantních poznámek.. Musely jsme jít, oni odešli.

V klubu to byla pecka, paráda, nic lepšího jsem nikdy nezažila (co se týče párty). Bylo tam taky hodně lidí, ale ne taková mačkanice jako na Avicii v XS. Stoly zase samozřejmě placené, ale neřešily jsme. Šly jsme tančit. Já normálně, když nepiju nebo piju málo, netančím, ale tam to prostě nešlo netančit. Ti lidi, ta nálada, energie.. Skvělí DJové, světla, papírky, kouř, ... Jednou dobou mezi lidmi házeli obří balóny, které když praskly tak se z nich rozlétly konfety na všechny strany. Hardwell taky zase začal hrát asi až ve 2 ráno nebo dokonce později, ale ti DJs před ním taky neměli chybu takže nám to bylo jedno. Z balkónu pak dokonce někdo rozhazoval bankovky, tak nám tam vzduchem občas proletěly i dolarovky.

Odcházely jsme z klubu a bylo po 3 ráno. Už jsme chtěly jít, byly jsme unavené, chtěly jsme si hlavně sednout a taky protože tam trvalo asi hodinu než se člověk dostal k pití a když už se dostal, zase draho jak nic. Za malou 250ml vodu jsem zaplatila $9..

Sjely jsme výtahem dolů do haly, vylezly jsme a říkáme si, že si jdem sednout na bar, než půjdem k nám do hotelu. Dávaly jsme si drink, sedělo tam pár dalších lidí, ale nikdo zajímavý. T. a K. seděly naproti mně na dvojgauči u stěny. Já seděla v křesle čelem k nim a ke stěně a neměla jsem tedy vůbec přehled, co se děje za mnou a u baru. Povídaly jsme si, když v tom T. skoro vykřikla: ,,Hasič" :D. Přišel do baru ještě s jedním kamarádem, který si kupodivu nevysloužil žádnou přezdívku. Povídali jsme si celkem dlouho..

Hardwell



2 komentáře:

  1. Tak a teď jsme se dozvěděli co se stalo ve Vegas :D. Jen konec článku mi příjde nějak useknutý, bude Vegas #2 nebo pokračování odjinud ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je useknuté záměrně. To hlavní jsem řekla.
      V příštím článku trochu navážu na něco, co jsem zmínila v tomhle, ale už to nebude o Vegas :)

      Vymazat