čtvrtek 7. srpna 2014

Relax v Napě

Přes léto rodina bývá v Napě a já s nimi. Většinou jsem ve stejném condu - apartmánu jako oni, ale tenhle týden mají volný další apartmán, který jinak pronajímají, a tak ho mám jen pro sebe. Kuchyně propojená s obývákem, dvě ložnice s koupelnami. Tak si tady posedávám ve svém volnu a říkám si, že to by mi úplně vyhovalo. Střádám plány do budoucna. Už jsem zaslala agentuře data, kdy bych chtěla letět domů. Au pair program mi oficiálně končí 18. listopadu a pak mám měsíc na to, abych opustila USA. Au pairky většinou ten měsíc volna využijí na cestování.



Letenku domů nám kupuje agentura, respektive host rodina za to připlácí už v poplatcích, které platí agentuře. Takže z agentury mi řekli, až si vyberu 3 data, kdy by mi nejvíc vyhovovalo odletět v průběhu těch 30 dnů po 18. listopadu. Oni se pak budou snažit koupit letenku v těch dnech, ale nemusí to vyjít. Nejdřív bych měla odletět 4. prosince. Chtěla jsem už hned 1., ale host rodina bude na Floridě do té doby a chtějí se se mnou ještě rozloučit a oslavit naše (host mom a mé) narozeniny, tak mě požádali, abych si to trochu posunula. Byla bych ráda, kdyby to toho 4. vyšlo. Vím, že někdo by zůstal co nejdéle, ale kvůli škole, přijímačkám a přípravě na různé věci chci být doma, co nejdřív. Taky 29. 11. mám narozeniny a chtěla jsem je oslavit i doma s rodinou. Dále zase je třeba počítat s tím, že si budu muset zvyknout na časový posun a minule mi to trvalo cca týden, abych se dala jakžtakž dokupy. Pak obejít všechny doktory, zubaře, pojišťovnu, banka, apod. Bude toho hodně, budou svátky a bude to blázinec.
Další data, která jsem si mohla následně vybrat, byla až 8. a 9. 12., což mi přijde už hrozně pozdě, ale bohužel nic s tím nenadělám.
Střídají se mi pocity. Na jednu stranu bych se nejraději sbalila hned, jela domů a začala zařizovat všechny věci a svůj život v ČR. Některé holky už odjely, pár mi jich tu zbylo a většina odjíždí ještě přede mnou takže tu budu ,,sama". Na druhou stranu jsem měla momenty kdy jsem si říkala, že nemůžu odjet, že mi to tu bude hrozně chybět. Po tom, co jsem zjistila, že si musím vybrat zpáteční let, se mi to střídalo hodně. Teď mám takovou neutrální až apatickou náladu.
Po konci programu jsem chtěla jen zůstat v SF, ještě si ho trochu užít. Do toho konce měsíce mi to přišlo dostatečně dlouho. Teď jsem to ale musela protáhnout o 4 až 9 dnů a vůbec se mi to nelíbí. Jasně, že se chci rozloučit s rodinou, ale nevím, co budu dělat s tolika volnými dny. Nějak jsem neplánovala žádné cestování, protože jsem toho procestovala dost, plus mám něco v plánu dříve na podzim na víkend a hlavně jsem chtěla šetřit peníze, ať si odvezu i něco domů a ne že to všechno utratím. Mám chuť něco naplánovat, ale přitom se mi do toho vůbec nechce, protože si říkám, že musím být rozumná a šetřit.

Rezort v Napě
Příjezdová cesta

U bazénu

6 flags - zábavní park. Na tomhle jsem byla :D



Představení :)


Žádné komentáře:

Okomentovat