sobota 1. listopadu 2014

Happy Halloween! + fotky z Fleet week

Včera byl ten velký večer a noc - děti šli trick or treat a já jsem se chystala ven. Myslela jsem, že si na sebe znovu vezmu svůj cupcake kostým z minulého roku, ale nějak jsem na něho vůbec neměla náladu. Tak jsem tak přemýšlela, jestli vůbec někam chodit, procházela věci ve skříni, jestli něco nevymyslím a pak mě napadlo jít za Sandy z Pomády. Naštěstí jsem měla takové oblečení, které vypadalo skoro stejně jako její obleček v jedné části filmu a zábava mohla začít :), ale to jsem ještě nevěděla, jak se to tu noc vyvrbí..

jednotlivé kousky nosím normálně odděleně, ne dohromady :D



Byla jsem domluvená s nějakými holkami, co jsou tady taky au pairky. Nikdy jsem s nimi nikde nebyla, ale tu jednu jsem znala ze školení. Domluvily jsme se, že se sejdeme v Marině mezi 9 a 10pm. Bylo 9:30 a jedna z nich mi napsala, že jdou ještě k někomu na barák, ale že se sejdeme za hodinu. Já jsem se vydala ven z domu už v 10 s tím, že na ně v tom baru prostě počkám a dám si mezitím drink. Doma mě to nebavilo tak dlouho čekat a hlavně začala jsem být unavená a potřebovala jsem něco dělat.
V řadě před barem jsem se dala do řeči s nějakými američankami. Byla to parta asi 4 holek a po tom, co zjistily, že tam jsem sama, mi nabídly až se k nim přidám, dokud ty další holky nedorazí. Kecaly jsme, daly si drink, bavily jsme se a najednou bylo skoro 10:50 a ostatní holky nikde, žádná sms, nic. Američanky se přesouvaly do jiného baru a já odmítala tam zůstat sama a čekat na bandu holek, které neznám, když jsem se s Američankami tak dobře bavila a když chtěly, ať jdu s nimi. A jsem tak ráda, že jsem šla, protože ty holky au pairky se mi nikdy neozvaly nebo aspoň ta jedna, s kterou jsem to celé domlouvala a já zažila jeden z nej večerů ve městě. Dneska jsem si říkala, že lituji akorát toho, že jsem za celou dobu, co tu jsem, nikdy nešla nikam sama, protože jsem se sama bála a přitom ono to tady jde tak jednoduše, když člověk narazí na fajn lidi, kteří se ho ,,ujmou".


Fleet week

Něco jako dny NATO u nás. Ulice San Francisca se zaplnily námořníky a vojáky a nad hlavami se nám vzduchem proháněly stíhačky a letadla, jen to svištělo a dunilo. S pár holkami jsme se vydaly do Mariny, kde jsme si natáhly deky a sledovaly air show společně s dalšími stovkami lidí. V obchodě jsme si každá koupila něco na oběd, tak jsme to měly i ve stylu pikniku. Sluníčko svítilo a byl to jeden z těch super pohodových dní, na které se nezapomíná :).



Nápis na nebi








Golden Gate bridge v mlze







Žádné komentáře:

Okomentovat