středa 12. listopadu 2014

Poslední pracovní týden

Příští úterý 18. 11. budu oficiálně pracovat naposled. Jsem nějak divně klidná. Hádám, že buď mi to pořád ještě nedochází a nebo jsem s tím už smířená.

Poslední dny s malýma si užívám. Tenhle víkend jsme byli pořád spolu. V pátek večer jsme měli s malým movie night jen my dva, protože holky měly sleepover u kamarádek.. 
V sobotu po poledni jsem vezla malého ke kamarádovi pro změnu - jel s ním na zápas a vyzvedávala nejstarší. Sotva jsme dojely domů, tak nám přivezli malou z jejího zápasu. Měly jsme oběd s holkami, udělaly pár věcí doma a hned jak nám malého přivezli domů, tak jsme vezli malou na oslavu narozenin její kamarádky. Vysadili jsme ji a jeli na večeři rychle, abychom ji po večeři mohli vyzvednout z oslavy a jet do kina :D. Měli jsme v plánu si dát sushi, ale restaurace byla bůhvíproč zavřená a mě málem trefil šlak. Schedule jsme měli naplánovaný skoro na minuty, abychom vše stíhali, takže jsme museli improvizovat a jelikož jsme neměli čas někam zase jet tak jsme koukali, co je kolem. Nakonec jsme šli do jedné barmské restaurace, o které nejstarší slyšela, že je dobrá. Po tom, co nám přinesli jídlo, jsme nakonec byli rádi, že jsme to místo objevili, protože to bylo výborné. Pak zase honem honem dojíst a jet pro malou. Měli jsme asi 10 minut zpoždění, ale měli jsme časovou rezervu před tím, než mělo začít kino, tak jsem byla v pohodě - aspoň do doby, kdy jsem zjistila, že cesta ke kinu je absolutně ucpaná. Popojížděli jsme krokem. Někdy jsme v jedné sekci cesty mezi semafory čekali i přes dvě zelené, protože jsme se neměli kam hnout. Do toho začala nejstarší chtít na záchod a že už to nevydrží. Do kina jsme dojeli asi tak po půl hodině (normálně to je na 10 minut). Běželi jsme koupit lístky, na záchod, koupit popcorn, prošvihli jsme trailery ale film naštěstí ne. Film se jmenoval The Book of Life a za mě teda nic moc. Dalo se na to koukat, ale nikomu bych to nedoporučila. Děti to taky nijak nenadchlo. Ale i tak to bylo fajn - jít do kina a cpát se popcornem je vždycky fajn :D - hlavně pro děti.
Naše nedělní snídaně

V neděli jsme si zajeli na snídani a pak opět - odvézt nejstarší ke kamarádce, aby spolu jely na zápas. Malou jsme vysadili zase jinde na play date s kamarádkou. Po obědě jsme s malým malou vyzvedli a vezla jsem je oba na lekci golfu.. Ano, mají nabitý rozvrh, nabitější než děti v ČR, občas mi přijde, že nabitější než mám já dokonce i teď :). 
Následující víkend jdou všechny na narozeninovou oslavu - každý jinam.

Na mě čeká volno o víkendu. Pak pondělí a v úterý končím. Takže od středy žádné vstávání na sedmou do práce, jen pohoda, klídek a volno na to abych si tady užila dva poslední týdny.

Žádné komentáře:

Okomentovat